اکسسوری

لوکس ترین خودروهای جهان

خودروهای لوکس از بهترین مواد ساخته شده‌اند، از جدیدترین فن‌آوری‌ها بهره می‌برند و بهترین تجربه را برای مسافران ارائه می‌کنند. در دهه‌های گذشته و با پیشرفت تکنولوژی خودروهای لوکس وارد بازی دیگری شده اند و مدل های زیادی از خودروها را می توان در دسته بندی خودروهای لوکس قرار داد. پس در ادامه با ما باشید تا لوکس ترین خودروهای جهان را به شما معرفی کنیم.

Bentley Flying Spur

لوکس بودن و عملکرد، کیفیت هایی مترادف با خودروهای بنتلی هستند، و Flying Spur لیموزین چهار در “کوچک” این برند است. این خودرو از نسخه توسعه یافته پلت فرم کوپه کانتیننتال GT استفاده می کند و با انتخاب یک موتور V6 پلاگین هیبریدی، یک موتور ۴٫۰ لیتری V8 یا یک موتور ۶٫۰ لیتری W12 عرضه می شود. مهم نیست کدام موتور را انتخاب می کنید، این سالن دو تنی به اضافه سرعت ۰-۶۲ مایل در ساعت زیر پنج ثانیه را ارائه می دهد.

Flying Spur سطوح باشکوهی از ظرافت را ارائه می دهد و به قدری شده است که حتی صدای غرش موتور ۶٫۰ لیتری W12 توئین توربو صرفاً یک موسیقی متن زیربنایی است.

مانند تمام بنتلی ها، Flying Spur در داخل به زیبایی با بهترین تزئینات چوبی و چرمی ساخته شده است، بنابراین سرنشینان می توانند با حداکثر راحتی در سرعت های بالا حمل شوند. برنامه سفارشی‌سازی مولینر بنتلی همچنین به این معنی است که می‌توانید Flying Spur خود را به هر هوس خود اختصاص دهید.

رنج روور

نسل پنجم رنج روور جدید با ارائه طیف گسترده‌تری از پیشرانه‌ها، راحتی بیشتر و فناوری قابل‌توجه در داخل خودرو، به نوعی موفق به بهبود مدل قدیمی می‌شود.

با ارتفاع بیشتری که رنجروور نسبت به رقبای خود دارد، در عقب واقعاً حجیم به نظر می‌رسد و سیستم تعلیق بادی استاندارد در مدل جدید، که خودرو را برای کمک به دسترسی پایین می‌آورد، با توجه به بلند بودن آن بسیار مفید است. اگرچه یک گزینه V8 توربوشارژ دوقلو وجود دارد، اما برای آرامش واقعی، نوع پلاگین هیبریدی می‌تواند در حالت برقی بی‌صدا تا ۷۰ مایل حرکت کند.

مرسدس کلاس S

کلاس S با عمر طولانی هنوز یکی از باکیفیت ترین و آرامش بخش ترین تجربه های رانندگی را در فروش ارائه می دهد. لرزش های پدال و فرمان وجود ندارد و حتی در سرعت های بالا نیز صدای باد یا صدای لاستیک نمی شنوید.

نسخه S ۵۰۰ ۴MATIC از یک موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر بنزینی استفاده می کند که ۴۲۹ اسب بخار قدرت تولید می کند – که برای حرکت آن از ۰ تا ۶۲ مایل در ساعت در ۴٫۹ ثانیه کافی است. حتی S 350 دیزلی ۲۸۲ اسب بخاری قادر به سرعت مناسب ۶٫۴ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۵۵ مایل در ساعت است.

BMW سری ۷

طراحی بیرونی سری ۷ جدید ممکن است به مذاق همه خوش نیاید، اما جایی که یک خودروی لوکس نیاز به ارائه دارد، در داخل و عمدتاً در صندلی‌های عقب است. البته، در جلو، صفحه نمایش خمیده چشمگیر ۱۲٫۳ و ۱۴٫۹ اینچی وجود دارد که از iX گرفته شده است، اما در قسمت عقب، یک صفحه نمایش عظیم ۳۱٫۳ اینچی وجود دارد. همچنین می توان سیستم صوتی Bowers & Wilkins Diamond با ۳۶ بلندگو و ۱۹۶۵ وات را مشخص کرد.

در جدیدترین سری ۷ چیزهای بیشتری از فناوری وجود دارد. چرم مرینو BMW به صورت استاندارد در داخل کابین و در پنج رنگ مختلف موجود است.

رولزرویس Ghost

وقتی صحبت از تجمل و ظرافت به میان می‌آید، رولز رویس گوست جدید یک گزینه دست نیافتنی است.

Ghost بر اساس آخرین شاسی آلومینیومی رولزرویس ساخته شده است که آن را «معماری لوکس» می نامد. برای Ghost جدید است، اما می‌توان آن را زیر شاسی‌بلند کولینان، فانتوم پرچمدار و حتی اسپکتر تمام الکتریکی نیز یافت.

اگرچه شاید کمی کمتر از برادر فانتوم خود به چشم بیاید، اما Ghost هنوز پنج متر طول و ۲٫۵ تن وزن دارد، بنابراین به سختی می توان آن را دست کم گرفت. موتور ۶٫۷۵ لیتری V12 بنزینی آن ۵۶۳ اسب بخار قدرت تولید می کند که سرعت ۰-۶۲ مایل در ساعت ۴٫۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۵۵ مایل در ساعت را امکان پذیر می کند.

برای ادامه مقاله لینک زیر را دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *